piątek, 7 września 2007

Kurs Języków Wschodnich

Uwaga! Żeby zrozumieć całkiem tekst musisz znać niektóre rosyjskie zwroty!

Witamy w początkowej lekcji języków wschodnich które się przydadzą się na Podlasiu, jak wiecie podlaska gwara to mix-fix polskiego ,rosyjskiego, białoruskiego, ukraińskiego. Dziś zapoznamy się ze zwrotami używanymi na codzień. (uwaga na akcenty)

Autor tekstu nie ponosi odpowidzialności za krzywdy wyrządzone mówiącemu teksty na Podlasiu i na terenie całego świata.


a. Jak się witamy....Zdrastwuj Job Twaju Mać
b. Jak się żegnamy...Jabał Ciebia Sabaka
c. Jak zamówić coca-colę...Dawajcie Kakałku
d. Jak zamówić kokainę...Dajte mne kałinu
e. Jak poprosić o papier tolatowy...Addaj blać hety sralny sszytak
f. Jak ktoś kichnie...Nasrane majesz u mazhah?
g. Jak poposić o bilet...Karcinu mnie dawaj
h. Jak się czujesz...Jak Twaja włahałiszcza
i. Jak poprosić o kilogram marchwi...Dajte adzin liter hariełki
j. Jestem polakiem...Ja jobany mazurysko
ł. Jak ktoś Cię napada to nalezy powiedzić...Ja addam dupu
m. Komplement dla dziewczyny...Majosz krasiwyje sutki
n. Mam ładny nos...Ja maju krasiwyj stulczak
o. Należę do Samoobrony...Ja uczęszczaju da Samajabory
p. Nie bij...Wali macniej
r. Proszę Pana...Ej Ty jobany fluku
s. Proszę Panią...Ej Ty jobana bladzio
t. Panie władzo ja nic takiego nie powiedziałem...Spadar ja wsio papierdalił i wsio addał dla hetaj bladzi
w. Unia Europejska...Junia Hujał
u. Nie mam pieniędzy...Ja shawał hroszy
x. Gdzie jeste posterunek policji...De tu kaniec wioski
y. Kocham Hip-Hop...Ja kachaju diska pala
z. Ukradziono mi pieniądze...Ja im zajabał hroszy i pryszahał Twaju żonku

Brak komentarzy: